sobota 13. novembra 2010

Rozvoj osobnosti

- Tak čo Luboško, priznaj sa, koľko pätnástok teraz dávaš dolu?
- Se budeš divit, ale pracuji na svém charakteru. Už 4 měsíce šukám jen jednu ženskou.
- Tú vydatú s deckom?
- Jo jo, přesně tu.


- True story -

4 komentáre:

  1. reality show live. a Farmar hlada zenu moze ist do riti

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to ma privadza na myslienku, ze ak sa scenka odohrala na novej adrese, tak odporucam nainstalovat kamery, a vysielat zostrihy. podobny system, bez kamier sme aplikovali pocas pobytu v anglii, kedy sme nas pribytok nazvali podla mojsejovcov co vtedy leteli "Chatrc", a potom sme udelovali palce dole, kto ma z Chatrce odist. (podotykam, ze ja som na tabulke Kara a bola som jeden z najoblubenejsich clenov Chatrce) - dokaz: http://lh6.ggpht.com/_j9tKL-Dc170/Rg5l2qqZwpI/AAAAAAAAMK0/o3XwxWUIv1g/s640/P1000310.JPG

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sak to sme uz mali pred dvoma rokmi taky plan. normalne drbnut kamery kade-tade po činžáku, mastne spoplatnit a viest nas standardny studentsky zivot.
    myslim, ze by bolo z toho nieco ako zebracka gossip girl.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. realita :) :) :)

    http://brigittbelle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť