nedeľa 5. septembra 2010

eurotrip - hajlajty

v nasledujúcom blogovom príspevku som sa rozhodla zhrnúť najsilnejšie zážitky z putovania po trase Brno - Budapešť - Bukurešť - Varna - Istanbul - Sofia - Wien - Brno. siahodlhé osobné výlevy vynechám, poďme na to stručne a výstižne:


- ak vám dojde v hosteli na wc hajzlák, nezdráhajte si utrieť riť uterákom na ruky. (s najvyššou pravdepodobnosťou tam i tak ostane visieť ešte pár dní)

- ak odmietnete, aby vám biele jasnovidné zajačiky vyveštili budúcnosť, budete prekliati

- rovnako vás neminie kliadba pomätenej stareny na moste, ak sa budete lascívne oblečená premávať v pánskej spoločnosti po istanbule

- pozor na pitie na verejnosti, v tomto prípade však platí heslo iný kraj, iný mrav-jednak vám hrozí napomenutie mestskej polícíe (Bukurešť), jednak sa môže stať, že si na vás začne masturbovať falus neznámy postarší turek v parku (Istanbul)

- Gin a domáca slivovica sa nekamarátia

- ak vás chytí v električke revízor a začne od vás vymáhať pokutu, neváhajte sa ohradiť, že vám ide za polhodinu odchádza vlak a že teraz na takéto taľafatky nemáte čas. hlavne nezaplaťte ani korunu, miestni dôchodcovia sa vás istotne zastanú (sofia)

- ak sa začnete zamýšľať, čo zo Sofie by ste si istotne nemali nechať ujsť, majte na pamäti, že by to mal byť v prvom rade vlak (je to totiž mesto, pri ktorom pôsobí aj partyslava ako benátky)


- cesta vlakom Kúty - Bratislava stojí 12 eur, 20 centov a 20 korún českých.


asi by som mala dať aj nejaké fotky, ale v dnešnej dobe internetov si istotne každý aspoň priemerne gramotný užívateľ vie vygúgliť, čo kde ako vyzerá. týmto si dovoľujem môj cestovateľský denníček ukončiť.

2 komentáre:

  1. likey, likey, like
    ja som sa ešte nedokopal k zhrnutiu wikipedických znalostí k danému výletu, nakoľko som zošíval matrac a pomaly ale isto triedil a hlavne mazal fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvely warmup Nat! kubo viacej vesaj ako maz, aby daco aj ostalo.

    OdpovedaťOdstrániť